sobota, 5. maj 2018

Black & white

Za praznike praznuje naš bratec. Amatersko se ukvarja z bobnanjem pri čemer mu z veseljem pomaga tudi nečakinja :P. Tako je nastala ideja za voščilnico. Glede na nabor fotografij in dejstvo da gre za moško voščilnico sem se odločila za črno-belo kombinacijo.


V osnovi je bolj CAS izvedba. Malo sem se poigrala z napisom. Črko v za vse najboljše tvorita prekrižani bobnarski paličici, ostal del napisa pa je toplo embossiran z belim prahom. Še pol-perle in to je to.


V notranjosti voščilo, besedilo je izbrala mlajša sestrica. Voščilnica je samo del celote pri darilu, zato se navezuje na "fore" pri darilu.


Izzivi:
Crafting from the heart #204 - ATG
Inspiration destination #149 - ATG

Lep vikend vam želim, čeprav kaže da bo deževen.

LP
Ne-Ja

13 komentarjev:

  1. Fabulous card, great photos, very striking in black and white! Thanks for joining us at Fab N Funky this week.
    Chris
    x

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo Neja, resnično imenitna je! Barve, detajli ... prekrasna kombinacija!
    Prepričana sem, da je požela veliko navdušenja :-)
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično si povezala fotografijo z viščilom in ČB samo poudari vse skupaj!

    OdgovoriIzbriši
  4. oo, fantastično, tako posebna in lepa, sem si shranila za kakšno idejo za mojega brata kitarista!

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastična voščilnica. Krasno fotografijo si uporabila, zelo mi je všeč.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Brez besed...in če je tole CAS...naj bi bilo enostavno...daleč od tega, pa na kakršen način si tole scoprala...s prahom in palico ali pa brez. Fantastično.

    OdgovoriIzbriši
  7. Bravo za tole idejo. Čudovita voščilnica, noro dobra ideja z napisom vse najboljše.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lovely card, thanks for joining us at Inspiration Destination and we hope to see you again next time. Wendy DT xx

    OdgovoriIzbriši
  9. This is a great idea! My nephew plays the drums and would love a card like this. Thank you for playing along at the Brown Sugar Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  10. Lovely project, thanks for sharing at Fab'n'Funky this week.

    Pat xx

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasno voščilnico si naredila in se lepo znašla z embosiranjem :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  12. Super card:)Thanks for playing with us at Brown Sugar Challenge:)Ines DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).