četrtek, 5. april 2018

Velika noč z zamudo

Ja no... tile prazniki so preleteli mimo mene kot blisk in če prištejem poleg še botrinih 60 je imel dan premalo ur. Danes čisto na hitro, kaj sva ustvarjali z mojo malo za praznike. 


Iz vrtca je prinesla pesmico o zvončku in trobentici (Bitenc) in je bilo potem potrebno narediti tele rožice tudi doma. Navodila za izdelavo trobentice, zvončka in tulipana najdete s klikom na ime rožice. Cvetlični origami aranžma krasi naša okna (po dnevi je nemogoče fotografirati, zato ena nočna fotografija), za prazničnega zajčka pa je žal zmanjkalo časa :(. 





Izzzivi:
Fussy and fancy #208-spring flowers

Zajčki so bili letos embalaža za sladka darilca ob veliki noči. Ona seveda večjega, da je v njem Kinder jajček, ostali pa take v katere gre Rafaello ali Ferrerro :). Mušter za majhnega najdete tukaj, velikosti sem potem spreminjala s povečavo na kopirnem stroju. v košarici okrašeni z mačicami in mojim "srčkom", so bili še kvačkani zajčki, klekljan zajček in piščančki iz volnenih cofov. Te lepotce ste videle že v starih objavah.



Izzivi:
Simply paper crafts for all occassions #56 - ATG
Lil patch of crafty friends #79 - ATG
Inspiration destination #147-ag-kinda cute
Fairytale #190-easterbasket
Scrapbook stamp society #137-anything goes-optional easter
Alphabet challenge A-anything but card

Tudi vrata so končno dobila pomladno dekoracijo. Mačice in bršljan sta glavna akterja, ko sem hotela dodati še barvo so naši rekli ne. Kaj pa ve mislite?



Drage moje to bo za danes vse. Naslednjič pa res pokažem projekt 60 :).

LP
Jerneja

15 komentarjev:

  1. Sta bili pridni! Tale venček res prav lepo zgleda brez dodanih barv...

    OdgovoriIzbriši
  2. Se strinjam s tvojimi. Nobene barve na ta čudovit venček. Zelo so mi všeč pomladne rožice na oknu. Tvoja mala te zna zelo dobro motivirati. :-) Da pa je bil njen zajček največji, pa mi je kristalno jasno. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo sta ustvarjali. Tudi meni je všeč venček takšen kot je.
    Kar pogrešam nekaj takšnega prazničnega ustvarjanja zase in bližnje.
    Jaz sem tudi letos namreč do zadnjega izpolnjevala naročila.
    Pa še en lep pozdravček od mene in hvala za tvoje obiske na mojem blogu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti izdelki. Tudi meni je venček fantastičen tak kot je. Zelo mi je všeč dimenzija, da vejice niso stisnjene ob obod. Zajčkasta embalaža pa tudi čudovita in krasne origami rožice. Bravo punci!

    OdgovoriIzbriši
  5. O, je lušno pri vas. Zelo simpatično in skupno ustvarjanje je nepozabno.

    OdgovoriIzbriši
  6. A beautiful Easter decoration. Thank you for sharing with us at Alphabet Challenge.
    Crafty hugs
    Lesley

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful Easter work!Thanks for join us at
    ScrapbookStampSociety Challenge.
    Hope to see you again and good luck.
    Gr.Kaija Dt-member

    OdgovoriIzbriši
  8. Lovely projects, thanks for sharing with Inspiration Destination and we hope to see you again next time. Wendy DT xx

    OdgovoriIzbriši
  9. beautiful Ne-Ja
    Thanks for join us at
    {ScrapbookStampSociety DT Member}
    Hope to see you again and goodluck

    Greetings Karin DT Coördinator

    OdgovoriIzbriši
  10. What fun and very creative! Thanks so much for playing in our Fussy and Fancy Challenge! Please come back again soon!

    Darlene
    Fussy and Fancy Girl
    FUSSY AND FANCY
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    OdgovoriIzbriši
  11. Super cute!!! Thank you for joining us at Alphabet Challenge, good luck!!! Amy DT

    OdgovoriIzbriši
  12. That´s such super lovely easter decorations! Love the egg bunny! Thank you for joining us at Fairytale Challenge! xx Bianca

    OdgovoriIzbriši
  13. Gorgeous work. Thanks so much for joining us xx Jan Fab N Funky DT

    OdgovoriIzbriši
  14. Super cute!!! Thank you for joining us at Lil Patch, good luck!!! Amy DT

    OdgovoriIzbriši
  15. Ooo lepo veliko noč ste imeli pri vas :)
    Lepo cvetlično dekoracijo sta ustvarili. Venček na vratih je pa sploh nekaj posebnega!
    Hvala za povezave do navodil.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).