nedelja, 19. november 2017

Vsega po malem :)

Najprej en lep nedeljski pozdrav. Priznam, da sem še kar pod vtisom včerajšnjega srečanja - res vas je bilo lepo videti v živo :). Z Mijo sva uživali, vendar je bila tako utrujena da je bilo potrebno predčasno zapustiti vašo družbo. Hvala tudi za vsa prejeta darilca - skupna in Mijina :).

Zadnjič sem vas tudi prosila za nasvet glede torte oziroma kako narediti pikapolonico. Hvala vsem za ideje, nastalo pa je tole.... biskvit sem odrezala v obliki pika-poke. Zadnjo plast sem zarezala in po vrhu kril dodala namočen zdrobljen biskvit da je bolj 3D. Obložena je s polovicami vloženih češenj in ameriškimi borovnicami :).


Mišljena je bila pika-poka na rožicah izpadlo pa je malo kičasto. Je pa dobesedno izginila cela, tako da sem v nedeljo šla po kupljeno za zamudnike :P. Spodnja torta je šarlota, ki ste jo videle že v tej objavi.
Hvala vsem ki ste ji poslale tudi voščilnice - mala je bila popolnoma navdušena :).

Hvala Majdi, Mojci, Sonji, Valeriji, Urški, Tini Z., Katarini in Andreji V.
Dolžna sem vam razglasiti dobitnici bonbončka za najini obletnici - dvojina zato, ker sem se odločila podeliti enega zame in enega za Mijine voščilnice. Izžrebanki sta darilca dobili že včeraj, pokazala pa vam jih bom danes (žal mi ni prej uspelo spisati objave, želela pa sem jima podariti osebno). Male rokice so izžrebale...


Majdo med pošiljateljicami voščilnic in Sonjo med komentarji. Majda je ljubiteljica zemeljskih tonov in si je izbrala prstan. Sonja pa je hotela uhanček, ki paše k prstanu :). Kako sta zadovoljni pa naj povesta kar sami.

Za punce na srečanju sem pripravila vrtnice iz javorjevih listov. Žal so bolj v rumenih tonih, ker letos očitno ni bila letina za rdeče barve ali pa sem bila že prepozna. Hvala vam tudi za cel kup vaših presenečenj - fantastične ste :). Namig - na spodnjo stran vrtnice lahko dodaste kapljico eteričnega olja in bo dišala tako kot vam paše. Upam, da so vam všeč.

Dana darilca...
Prejeta darilca...
To bo to za danes, hvala ker ste se uspešno prebile do konca objave :).

pa pa
Ne-Ja

9 komentarjev:

  1. Krasna objava polna čudovitih izdelkov in pozitivne energije.
    Čestitke nagrajenkama.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo te je bilo srečati v živo Jerneja, tebe in tvojo pikico Mijo - že dolgo, dolgo je od tega, kar sem nazadnje poskusila Plazma piškotke, ampak tvoji Miji preprosto ni bilo mogoče reči ne ;-))))
    Prstan je prekrasen, še tukaj iz srca hvala zanj, vem, da bo velikokrat odšel v svet z mano :-)
    Čudovit teden ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Vesela sem, da sem te končno lahko objela. :-) Super punca si in krasna mama. Tvoja Mija pa je pravi cukerček. Hvala za uhan in vrtnico. Krasen komplet imam sedaj s prstanom.
    Oblizujem se, ko gledam torto. Verjamem, da je bila za prste polizati. :-) Upam, da se kmalu spet vidimo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno torto si naredila in Mija je tako luškana punčka in tako pridna, čeprav polna energije (hvalabogu, seveda). Tudi darilca sem videla v živo in so čudovita. Hvala za vrtnico in tip z eteričnim oljem ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi mene veseli, da sva se spoznali osebno. Torta izgleda njami. In očitno je Mija lepo praznovala. Krasna darilca si pripravila. To bi z veseljem kdaj sama poskusila na kakšni delavnici ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pocukaj me za rokav v jeseni ko bo začelo listje odpadati pa se dogovorive - ni težav :).

      Izbriši
  6. Saj je bil že zadnji čas!!!!!....da si se končno prikazala med nami. Lepo te je bilo spoznat...pa malega lušnega živčka tudi. Mnjami...tortica ...mislim da je ni nič ostalo....Hvala za darilce, grem takoj pošpricat z oljem....moja je pripeta na nočni lučki v ustvarjalnici....zdaj bo pa še dišalo...juhuuuuu. Za naslednjo delavnico pa že imam predlog...Jerneja nas bo naučila sukat javorjeve liste!!!!
    Punci, ki sta prejeli darilo pa sta se itak že na srečanju tako šopirili s prstanom in uhanom, da lahko samo potrdim, da sta več kot zadovoljni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca tako boš ves čas mislila name ko boš ustvarjala :). Za delavnico pa ni blema, spomni konec septembra ko bo listje začelo odpadati, jaz bom do takrat itaq pozabila :P.

      Izbriši
  7. Wiu wiu kakšna tortica njam, se mi kar sline cedijo ko jo gledam :D Pridna mami:)
    Sem malo zamudila dogajanje :(

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).