petek, 30. junij 2017

Obhajilne 2017

OK, tole je trajalo predolgo in poplava prvih obhajil je že mimo. Dolžna sem vam pokazati še dva projekta, ki sta romala k isti prvo-obhajanki kot tale in podobno izvedbo vabil kot so bila tale.

Moja draga sestrična mi je zopet dala nalogo voščilnica v CAS stilu in nič tako kot ostali in... Ja, no...mi je dala misliti. Na Pinterestu sem našla mušter za angelčka, ki sem ga potem malo dodelala in mu obvezno dodala še obraz (ker brez pri njej ne gre :P), avreola pa je potem bila tudi na mestu :).

Vzorec na obleki je embossiran, prav tako tudi na vogalih pavz papirja. Voščilnica se zapira z ježkom.

Druga je voščilnica je bila namenjena isti prvo-obhajanki. Ker je šla iz rok starih staršev sem se odločila za bolj tradicionalne barve in malenkost vintage pridiha, motiv pa je moral biti kelih.


Natur osnovo sem senčila z zlato in roza ter dodala rustikalen zlat embossing. Osnovo za kelih sem našla na Pinterestu, jo embossirala in dvignila s penico. Hostija ima napis IHS vtisnjen z iglo za suhi embossing, da deluje kot vodni žig. Papir je domače izdelave.

Zadnja vabila pa so romala v Celje. Naročnica je želela svetlolaso deklico - tudi to mi je ponudi Pinterest. Barve so tokrat bolj v roza odtenkih, osnova je ostal podobno kot že videno. Slikano pa znotraj zaradi slabega vremena :(.


Izzivi:
Deep ocean challenge #158 - lots of layers
Simply papercrafts for all occassions.# 48 - anything goes
Inspiration destination #131 - anything goes
Brown sugar challenge #257- anything goes
Crafting from the heart #165 - anything goes

Upam, da ste se prebile čez to kilometrsko objavo. Lep vikend vam želim :).

pa pa
Ne-Ja

5 komentarjev:

  1. Krasni izdelki. Lepo si ustvarjala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lovely project, thanks for sharing with Inspiration Destination and we hope to see you again next time. Wendy DT xx

    OdgovoriIzbriši
  3. wonderful creations.
    Thanks for playing along at Brown Sugar this week.
    We look forward to seeing you again next time.
    Hugs
    Brown Sugar DT
    creativEle

    OdgovoriIzbriši
  4. So lovely Cards. Really sweet, how you take Pearls as Arms and Legs for the Little Angel! Thanks for joining us at EAC. Michi

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakšna čudovita zbirka angelskih izdelkov - vsi po vrsti so tako cart in mični :-)
    Res prelepo, za vsakogar nekaj... tudi zame ;-)
    Hvala za vse prijazne obiske na mojem blogu, kjer si pustila tako lepe sledi - naj bo lep tudi tvoj zaključek vikenda, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).