sreda, 21. december 2016

Novoletne voščilnice

Kako sem jaz pridna....celo voščilnice za letošnje praznike sem pričela izdelovati in to tik pred zdajci :P. No ja, letos bodo bolj na simpl in v bolj CAS izvedbi - ma meni so "orngi fletne". Sploh ker moja mala hiti pomagati poleg in z eno roko držim pištolo za vroč embossing z drugo umikam prahce bolj na sredino mize, da ne doseže, če imam še tretjo roko prosto lovim že škarje da ne gredo v njene rokice.... Skratka mami lahko v miru ustvarja, ko moj škratek pomagačk nina ;).

Tole nama je uspelo narediti za 1x...

V igri so snežene krogle narejene s pomočjo štampiljk iz Mavelu.com, na zasneženem ozadju (šablona Najlepši par), distress blazinic, tekočih perl, vročega embossinga in seveda akvarelnih barvic. Posledično lepim tele voščilnice tudi v galerijo Najlepšega para za mesec december.

Letos bom zopet uspela sodelovati pri Darji in njenem veselo-decemberskem izzivu, kjer ustvarja na določeno besedo. Zato lepim tele snežne krogle k njej in sicer za besede: božična krogla, jelenček in božiček (upam, da je dovolj, da se nekje v ozadju pelje na saneh). Je že tako naneslo, da so te tri besede komponirane v eno serijo voščilnic :) :) :).v

Tale je bila bolj vzorčna, vendar mi je CAS bil všeč in sem jih naredila par.

Potem sva se igrali še z zvezdicami (zopet s šablono Najlepšega para), pastami, vročim embossingom... Zato tudi to serijo lepim v galerijo meseca decembra.



Za danes je to, to :). Hvala za vaš ogled in komentar. 

pa pa
Ne-Ja

5 komentarjev:

Unknown pravi ...

Oooo kako so lepe!!!😍❤️😍❤️😍
Pravis da imas pomagacico😍❤️

iris-irena pravi ...

Ne-ja, lepe voščilnice si naredila. Tudi jaz zadnje minute lovim z njimi,
lp

moi pravi ...

Hvala za voščilnico. Te s nežnimi kroglami so še posebno lepe.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Glede na to, kaj se ti je vse dogajalo v teh mesecih, se čudim da si jih sploh naredila in moram reči, da ste s tamalo krasen tandem...ja zato ti je pa tudi uspelo. Hvala za tvojo, že visi na otroški strehi.

Renata pravi ...

Malo zamujam z komentarji, bolje pozno kot nikoli. Prazniki so mimo, no že nekaj časa in se lažje diha. Tvoje voščilnice so prečudovite. Pohvale pomagačici.