sobota, 26. september 2015

Dreamcatcher - poizkus #1

Na večernem sprehodu ob plaži na morju sem med stojnicami z raznovrstno "kramo" opazila Indijanca, ki je prodajal dreamcatcherje. En spomin na morje pač mora biti, samo ker sem bila prelena, da bi v tisti vročini nosila cel večer s seboj še kakšno vrečko sem posledično ostala brez njega :(. V to misijo sem vpletla tudi našo Mojco - šjora je samo zaradi mene vrtela pedala do Šibenika... konec koncev sem morala iti sama v akcijo. Tole je poizkusna verzija (da sem dobila dimenzije potrebnih vrvic), ki sedaj krasi sobo naše tamale.

 Takole zgleda na različnih ozadjih in v vetru (zadnja slika).


Najti primeren obroč je cela umetnost. Končno sem jih našla pri e-Partnerju, vendar sem vse prej kot zadovoljna z njimi zaradi šlampaste izvedbe. Žal mi teče voda v grlo, tako da sem korigirala odluščeno barvo in nepravilen krog, drugače bi jih gladko malo vrnila nazaj.


V notranjosti sem uporabila listke za šivanje (podobno kot luskice) in inicialko imena naše tamale. Vse skupaj sem popestrila s perlami v istem odtenku in seveda obveznimi peresi. Tamala se je odločila, da v mreži ne bo imela dodatnih kamenčkov, tako da so potem perle res samo še pri peresih. Postopek izdelave najdete na spletu, tale pa se mi zdi precej nazoren.

Lep vikend vsem in naj vam ga ne pokvari tole kislo vreme :).
Ne-Ja

13 komentarjev:

  1. Super je izpadlo, sigurno tisti Indijanec ni imel tako dobrega lovilca sanj. Jaz sem pedala vrtela samo do Vodic (10km v obe smeri), mal kruto bi bilo, če bi jih morala do Šibenika (16 km....bi me pa pobralo...in celulitis na riti bi izginil:-)). Važno je, da ti je ratalo......imaš še kaj na seznamu preden greš rodit....boš imela sploh časa it rodit????čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakšen poiskus, mojstrsko delo
    krasni so
    obožujem lovilce sanj in indijanske zgodbe o njih
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Če pa ta ne bo lovil lepih sanj, pa tudine vem. Krasen je. In veš, vse je za nekaj dobro. Če bi ga kupila, ga ne bi sama delala. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. lep lovilec sanj.....naj ujame samo prijetne sanje :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. U, lep lovilec sanj si naredila. Prvi poskus narejen z odliko.:-)) Čakam naslednjih.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si spletla mrežo, da ujame samo prijetne sanje ... Nisem vedela, da pričakuješ, čestitke!!!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ti si en tak zlati srček, da veš. Hvala, hvala, hvala za vse tvoje čudovite komentarje na mojem blogu.
    Lepo, da se lotevaš novih stvari. Lušten je.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lep je in po moje je ta res leši kot tisti od Indijanca.

    OdgovoriIzbriši
  9. ooo superca so ratali:))) zdaj bos spala kt angelcek:))
    no skoda da ti ni ratalo pridit na bled:(
    menda bo tradicija :))) nujno se mormo srecat:))

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovit je! Ravno prav "sanjski" :))

    OdgovoriIzbriši
  11. Vau Ne-Ja, kako čudovit lovilec sanj :-)) Čimveč lepih in dobrih sanj ti želim .-) Vse dobro!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).