sobota, 13. junij 2015

Zapestnica za Saro

Zapestnica po željah naročnice v zlato beli barvi je romala na Dolenjsko. Šjora lepo nosi :)! Črno belo pa ste videli že tukaj.


Detajl...

In še na roki nove lastnice...


Danes sem kratka a ne - to ni meni podobno ;).

Lep preostanek vikenda!
Ne-Ja

24 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Saj ti kar paše, da si mal utihnila:)) Tole je pa resnično najlepša klekljana zapestnica, kar sem jih videla. Tudi jaz sem ostala brez besed. čao

Renata pravi ...

Posebej lepa, čudovita zapestnica.

N-Eva pravi ...

Prekrasno...sploh , ko vidiš kako izpade na zapestju :-0

Keti's Projects pravi ...

Čudovitaaa je <3

Valerija pravi ...

Prekrasen izdelek, vsa čast, prava umetnica si.

Martina pravi ...

Wow, divno. Svaka cast, stvarno si umjetnica u ovim stvarima.:)
Lp, Martina

Dusi pravi ...

Lepa <3
Nežna in elegantna.

Metuljčica pravi ...

Čudovita zapestnica, prelepo se poda zapestju.

Mojca pravi ...

Ooooo tole je pa res lepo za pogledat!!! čudovita zapestnica, prava mojstrica si. lp

Unknown pravi ...

Hvala Neja. :) res je prekrasno in lepi detajli.

Cvetoči travnik pravi ...

Stvaritev, da ti vzame dih. Tako nežna in lepa na roki prejemnice. Vem, da je srečna:)). En lep pozdrav in imej se lepo, Andreja V.

Nella pravi ...

Wauuu! Čudovita! :)

Vladuška pravi ...

uuu, kako lepa je in krasno pride na roki. Res nekaj posebnega.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Prava mojstrovina! Zelooo mi je všeč!

Unknown pravi ...

uuui nobel:))) tudi jaz kratka hihi

Ivi pravi ...

Krasna zapestnica, v lepo izbranih barvah ♥

oldpunca pravi ...

Čim omeniš zapestnico, sem pečena! :-)) Čudovita je in upam, da jo bo šjora Sara z veseljem nosila.

*Urška* pravi ...

Pa saj ni drugega za dodati,kot wawww.....več kot čudovito!!!

Hali pravi ...

Perfektna je!Čisto nekaj posebnega!

Tina Z. pravi ...

čudovit vzorec čipke, v tej zlati barvi je ena sama eleganca!

Helena pravi ...

Uh, super, super! Kakšna dobra zapestnica in na roki je prečudovita.

Vesna pravi ...

obožujem klekljane stvari in ta zapestnica je čudovita.

Danica pravi ...

Obe barvni kombinaciji sta čudoviti. Zelo lepo narejeno.
No, saj izpod tvojih rok ne more biti drugače :)
Lep vzorček se ga moram lotiti :))
Lp Danoica

Sandra@Navihančki pravi ...

UAU tole je pa mojstrovina! Obvladaš! :))