nedelja, 11. maj 2014

Never ending card

Všeč mi je, ker me YouTube spomni kaj si moram pogledati oz kaj bi me mogoče zanimalo :). Tako sem našla video za never ending card, ki me je tako navdušil, da sem se je morala takoj lotiti. Namenjena pa je bila bivši sodelavki za njen rojstni dan... in bila je presenečena :).

Poanta te voščilnice je, da je neskončna. Z njo se igraš kolikor časa se ti da in jo vrtiš in prekladaš in... Zagotovo bi bila zanimiva za kašnega otroka - ga zaposliš za pol dneva :). Tako odpreš štiri stani potem pa gremo nazaj od začetka.
Prva stran.
Druga stran.
Tretja stran.
Četrta stran.
In zopet prva stran.
Vmes sem se poigrala z embossingom in tako na določenih delih dobila barvo, na določenih žametni look... Malo polperlic za bling-bling ter "žebljičke - pikice" po robovih in to je to -  monotona v viola, kar želijo videti pri The Crd Concept za izziv #9 (Style is a kind of freestyle collage).

Če pa gremo po polovičkah pa takole:
Prva in druga...
 Druga in tretja...
 Druga in tretja...
Tretja in četrta...
Ko sem jo takole obračala in vrtela sem razmišljala ali je dovolj "okrogla" za Tinin in Vladkin izziv, Ko me inspirira #25. Ni običajen krog ma je krog, tako da punci če smatrata, da ni to, to, vrzita voščilnico ven iz nabora.

Pri MilcCoffee pa tokrat želijo videti voščinico za posebno žensko.

Pri nas imamo trenutno "hudo uro", tako da še tole objavim in mrkne iz neta :(.
Mirno noč vsem!

pa pa

13 komentarjev:

  1. O kako je super. Baš fora izgleda kako je možeš otvarat i okretati.
    Jako lijepo.
    Lp,Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepo si se potrudila... tudi jaz sem enkrat naredila eno in se spomnima, koliko časa mi je vzelo, da sem vse lepo okrasila! Super si jo naredila in verjamem, da je bila sodelavka vesela in presenečena!!! Vesela sem, da si voščilnico prijavila na izziv!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hudo dobra zanimiva voščilnica (sama bi jo naslovila kar Never ending story - ker zgodbe nikoli ne dokončaš). Upam, da je bilo vreme manj hudo in da tvoj mrk z neta ne bo dolgotrajen). čao

    OdgovoriIzbriši
  4. To pa je res prava voscilnica presenecenja. Koliko enih zanimivih stvari. In zagotovo je tudi na ta nacin mozno pogledati na najin izziv in tako ni nic napacno, da si se prijavila. Res super izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna je in super kombinacije si naredila
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo kolk je lepo:) pa ona prejsnja objava tudi:) cesnjica:)))))

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo si jo okrasila,jaz sem želela narediti to kartico za krst svoje hčere ampak je potem ostalo samo pri vzorcu
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  8. ti pa res vsakič presenetiš :-) Tale voščilnica mi je zelo všeč. Res se vrtiš v krogih in vsakič, ko jo prepogneš, imaš novo voščilnico :-) Hvala za link. Morda se jepa kdaj lotim .-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Kak je dobra ta neskončna voščilnica. In tako lepo vijolična....
    :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja, te neskončne voščilnice so krasne ampak ti znajo vzeti kar nekaj časa za jih dodelat. Tebi je super uspelo. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Res te občudujem, Jerneja, kakšnih zakompliciranih stvaritev se lotiš! Super izgleda, verjamem, da ima prejemnik veliko veselja s take vrste voščilnico :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Jerneja tudi s to objavo in seveda izdelkom presenečaš :) :)...Super...ti in tvoja zanimiva voščilnica. Lp, Jana

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo je lepa in lepo si jo oblikovala :-))
    Hvala ti, ker se igraš z nami pri Milk Coffee!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).