četrtek, 1. maj 2014

1. maj

No pa smo dočakali mesec, ko lahko svojo zadnjo plat položimo direktno na zemljo brez da bi nas kdo kregal da je še premrzlo - saj veste, ni več črke R v imenu meseca :). Kaj dosti pa me to ne tolaži, ker sonček vidimo bolj malo in na kratko - vreme še kar vztraja pri aprilu :(.

Danes pa vam pokažem par slikic, kako je naše vestno zlaganje vej po sanaciji žledoloma, včeraj zvečer zagorelo na kresu. V ognju smo iskali oblike...

Plesalka...
Bikec...
Duhci...
Ko zmanjka barve...
...in kurjave :)
Ekola tole je bila naša nočna pustolovščina :)

pa pa


7 komentarjev:

vilinke pravi ...

Jerneja čudovite so, le da me spominja na tiste slike pri psihijatru;) saj veš pokaže sliko in vpraša kaj vidiš ;) jaz na sliki 3 vidim jezdeca haha ;) lep vikend

Ne-Ja pravi ...

Se strinjam, ma smo se res nasmejali na račun ugibanja teh oblik tako da sem vam morala pokazati. Jih je še več, ma te so bile top :)

Martina pravi ...

Ovo je baš fora. Ja tako uvijek tražim oblike u oblacima.
Lp, Martina

škrga pravi ...

Iz ledu v ogenj-še ena lepota destrukcije.... Lepe fotke, oblik pa nisem ugibala, ker sem pod vplivom napisov pod slikami.
Lp, Škrga

MOJCA pravi ...

Dobra si mačka, da nas še z ognjem razvedriš in nasmeješ. Psihiater varianta - se strinjam, samo mislim, da se pri dohtarju nihče toliko ne zabava, kot smo se mi ob tvoji izjavi. čao

Nena pravi ...

ja super ste se zabavali s temi plesalkami bikci in duhci

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

O super noč,
moja je bila v službi - drugačna
lp Tamara