torek, 18. marec 2014

Quilling vrtnice

Lovim zadnje trenutke za CRAFT-alničin izziv #103 v stilu vintage roses. Sonček dela svoje in kliče v gozd pospravljati posledice žleda, kakšno gredo je potrebno rešiti plevela, vmes pa potekajo še priprave z mularijo na proslavo za mamice... Saj vem, 100 in 1 izgovor za moje ustvarjalno ne-delo :)

Že dolgo nisem prijela trakcev za quilling v roke, tokrat pa mi je ideja padla med pospravljanjem macesnovih vej. Nežno roza vrtnice se lepo vključijo na macesnovo vejico, kjer iz šopkov že kukajo čisto drobne iglice. Saj verjetno veste, da je macesen iglavec, ki izgubi iglice v jeseni, ne?


Vintage ni ravno moj stil, ma ko svizec zavije čokolado v prastaro knjigo najdeno na podstrešju, jo pokombinira z zlato in viola ter šampanjec trakcem naj bi bilo to, to. Meni je všeč, ni načičkano, ravno prav elegantno in malo old school :). Za prvič bo OK :).

V notranjosti se skriva čokolada in verz. Pokrov se zapre tako, da je trak na zadnji strani prilepljen in potem skozi dve luknjici napeljan na fronto, na eni strani pretaknjen še skozi tagec in zvezan v pentljo. Ko je pentlja zavezana, enostavno potegneš tagec do nje in dobiš pentljo na vrhu tagca.




 Še dokaz, da se res zapira po zgoraj opisanem postopku :).

Še izzivi: 
Izazovi i slatkisi #29 - flowers
Milk coffee challenge - at least 2 flowers

To bo to za danes. Lepe sanje in zbudite se v sončen dan poln delovne vneme in energije :)!

pa pa

19 komentarjev:

  1. Svizec je krasno zavil čokolado :-) Lepo si tole izdelala, quiling vrtnice pa so super ideja. Nisi edina, ki jo sonček vabi vstran od papirčkov :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. ha ha, ob pol enajstih zvečer si me krasno nasmejala. Svizec zavija čokolado in krava je vijola barve.... Pridna in polna idej. Pa še po hosti boš lepo pobrala vejice - koristno in izvirno. Vrtnicni tako so pa krasne . čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno zapakirano darilo,
    lepo se imej
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim, da ti gre vintage stil odlicno od rok. Meni je tole zelo vsec.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si zavila to sladko darilo. Všeč so mi tvoje vrtnice.
    Mislim, da ti gre vintage dobro od rok.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si zapakirala čokolado, tako bo še veliko slajša.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa vintage čokoladnica ;) všeč mi je barvna kombinacija, vejica pa je pika na i, čudovito ;) pridna koliko dela si že postorila ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo mi je všeč, da si vrtnice dala na vejico ... z vintage izgledom pa res nimaš težav in se ga mirno lahko še kdaj lotiš - s pomočjo svizca, seveda ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo si jo zapakirala :).
    Hvala, ker si se nam pridružila na 103. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Uuu čudovto zapakirana čokolada :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja Jerneja kaj sem skoraj spregledala?! Super si naredila ta izdelek in naredila si zelo lepe vrtnice. Pridna!!! pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasno si jo oblekla in izbrala zelo lep papir!
    Hvala, ker se igraš v CRAFT-alnici in pri "Izazovih i Slatkiših" ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Verry pretty
    Thank you for joining us at MilkCoffee Digi Stamps

    Huggsss, Angelique
    EngelDesignsScrap

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo lepo pri vas svizci zavijajo čokolado, Vintage jim leži, ni kaj.
    Pozdravček iz Craft-alnice od Lili

    OdgovoriIzbriši
  15. Meni je zeloooo všeč. Če pa je notri še čokolada, je pa itak totalna zmaga ;-)

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovite rožice in celoten izgled :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).