petek, 24. januar 2014

Tokrat monotono

Sneg jeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Se opravičujem, saj drugače sem čisto normalna oseba ma sem omenila, da je zunaj sneg? :P

Sedaj pa čisto zares. Tale voščilnica je meni zelo všečna - seveda, ko pa gre za origami in miganje s prstki :). Namenjena pa je Simoni, ki danes praznuje. Ker jo že ima v nabiralniku jo lahko pokažem tudi vam.

Barva je nežno modra in bela. Monotona je dejansko uspela čisto po naključju in ker hvalite metuljčke v tea bag folding tehniki tudi tu ne manjka :).



Pri Izzivih i slatkiši bi radi videli monotono za 26 izziv, prav tako pa je monotono še vedno v igri pri MilkCoffeev challenge. Voščilnico prijavljam tako kar na oba izziva.

Pri Fairytale challenge še vedno želijo videti za izziv #85 loke, tako da jo prijavljam tudi na ta izziv.

15 komentarjev:

MOJCA pravi ...

Najprej upam, da nisi huda, ker sem voščilnico že objavila na svojem blogu (bila sem namreč 100% prepričana, da si jo že dobila (ja, to so pa vaške pošte). Tvoja je pa - naj uporabim jeeeeeeeee - kako je dobra obleka.
Pa še nekaj - sedaj vidim, da si bila ti tista, ki je tako vztrajno klicala ta nebodigatreba sneg. Te bom povabila še k meni, da boš kidala "zelooooo maaaaajhno" dvorišče - za samo 7 avtomobilov. čao in med vikendom lepo praznuj

vilinke pravi ...

Čudovita monotona voščilnica ;) prav že srbijo me prstki, da tudi jaz poskusim origami tehniko ;) super METULJ (mislim, da si že opazila da jih obožujem, če ne pa boš ko dobiš pošto he,he) iin obleka,čudovito si naredila tudi obešalnik ;) Žal sem uspela tvojo voščilnico odati komaj danes in se bojim da jo boš dobila komaj v ponedeljek ;)
Prva želja s snegom se ti je že izpolnila ostale pa v nedeljo ko upihneš svečke. Lepo praznuj !!!
LP, Vilinke

Renata pravi ...

Krasna, več besed ni potrebno.

Jane Savage pravi ...

What a stunning card, Non-Ja! Beautiful design and that dress is gorgeous!
Thank you for joining us at the MilkCoffee Challenge. Jane xx

Ne-Ja pravi ...

Mojca, vsi moji doma so že videli vaše voščilnice zame, jaz jih bom komaj februaraja :(. Zaradi slabe napovedi, sem že včeraj krenila za štajersko tako da sem se ognila tele zmedi na cestah.
Ne sekiraj se - važen je namen.
Drugače imamo tudi pri nas OGROMNO dvorišče za skidati, pa bodo to delali drugi. Tukaj pa poje plug :)

Ne-Ja pravi ...

Važen je namen, ne pa kdaj pride :). Hvala za lepe želje!

Keti's Projects pravi ...

Čudovitaaaa. Tudi meni je všeč origami. Bom morala poskusit tudi metuljčke.

p.s. Pa hvala, ker se igraš z nami na Izazovi i sladkiši ta teden.

oldpunca pravi ...

Zelo lepa je! Tole oblekico občudujem že kar nekaj časa po drugih blogih. Bo treba poskusiti :-)

Mnemosine pravi ...

Si origami mojstrica...vsaka čast za tako uspešno miganje s prsti ;)
izdelek je krasen...zelo lep touch doda še potiskana notranjost...me likey v glavnem :D

HF

Danica pravi ...

Tudi meni je všeč tale oblekca zelo dobro si naredila Sama si jo ogleujem že nekaj časa, da se je lotim:)
HVALA, da si priklicala sneg lepo peraznuj:)
Lp Danica

Andreja pravi ...

ooo kako lepo voščilnico si naredila in se res držala samo modre barve! Zelo všeč mi je obleka in metuljček :-))
Hvala, ker se igraš z nami pri "Izazovih i Slatkiših" ter pri BearlyMineChallenge! Srečno

Klara pravi ...

Wow...čudovita oblekca. Lepo si skombinirala papirčke in barve. Ni samo všečna...krasna je. :))

AlsA pravi ...

Zelo mi je všeč ta čestitka! Super kombinacija! lp

Klara pravi ...

Uau, krasna voščilnica! In res je lepa oblekica! :)

TantiK Creation pravi ...

This is so beautiful. Love it! Thank you for joining us at Fairy Tale Challenge.