četrtek, 9. januar 2014

Recikliranje

En meglen pozdravček tokrat iz Štajerske.

Tokrat sem se poigrala s prazno pločevinko od arašidov in jo spremenila v lonček za pisala :). V roke gre šjori ljubiteljici metal glasbe, črne barve, kovine... Temu prilagojen je tudi design v črni in srebrni barvi (vsi traki so že bili rabljeni - saj recikliramo) s kovinskimi elementi (beri odpirali od pločevink pijače :)). Da pa ni vse tako smrtno resno poskrbi rožica - tako da je bolj žensko in kocke s črkami, ki tvorijo njeno ime.

 
Pripomočki.
Pripomočki.
Lepilo sem slikala poleg iz čisto preprostega razloga - z njim lahko lepiš vse, pa še ne kaplja in curlja npr. tako kot UHO lepila :).

Iz strani.

Čeprav sem imela cca 115 cm traku, mi ga je na koncu vseeno zmanjkalo da bi lahko prekrila pločevinko. Tako sem jo bila primorana oviti v širok trak (tisti za vence), da se ne vidi vsebine in šele potem pritrditi trak z odpirali. Rožica potrebuje malo domišljije, da se vidi oblika, ker sem vztrajala pri kovini in je narejena s pomočjo prepletene žice - brez lepila, tako da je unikat :P.

Pri Fairytale Challenge bi za izziv #84 radi videli recilkiranje, zato lonček prijavljam na ta izziv.

Toliko za danes od mene za tebe.

pa-pa

8 komentarjev:

MOJCA pravi ...

Hudo dobro!!!!! Še posebno mi je všeč, kako si uporabila kovinska odpirala. Res si zreciklirala totalno vse. čao

Klaudija Rajković pravi ...

super :D

oldpunca pravi ...

Dobra ideja za ljubiteljico metal muzike! Super si izpeljala vse skupaj.

Hali pravi ...

Noro dobra ideja!

škrga pravi ...

Ajjajjaj, to pa je konkretna količina odpiral... :-D))) Super recikliranje!

Zetti pravi ...

Wow, Wow, Wow!

Thanks for joining us at the Fairy Tale Challengeblog!

Andrea :-)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna ideja,
imam predlog-na svoj blog dodaj ikono za spremljevalce-tako bom lažje sledila tvojim objavam, pa še kdo drug
razmisli
lp Tamara

Ne-Ja pravi ...

Željeno strojeno :). Hvala za nasvet - sem še popolnoma "zelena" v bloganju, tako da je vsak nasvet dobrodošel.