torek, 28. januar 2014

Kaj bo za kosilo...

Zunaj naletava sneg, tokrat imamo čisto zares zimo :), jaz pa razmišljam kaj bi imeli danes za kosilo... Da bo vam malo lažje imam eno precej hitro rešitev, saj večino dela naredi pečica.

Mediteranski narastek je mogoče bolj primeren za poletne dni, vendar ga jaz kuham celo leto, samo sestavine se malo spremenijo.

Malo za "lušt".
Sestavine (za cca 6 oseb):
  • 500 g testenin "metuljčki" (predlagam Barillia ali Agnesi)
  • 1 večja čebula
  • 2 veliki konzervi tune v olivnem olju
  • 3-5 večje paradižnike (pozimi nadomestim z domačo paradižnikovo omako)
  • cca 250 g naribanega sira oz po okusu
  • 12-15 rezin pečenega pršuta
  • 1 kisla smetana (velika)
  • 1 jajce
  • sol
  • poper
  • timijan ali majaron
Priprava:
Testenine skuhaš "al dente". Med tem pripraviš omako. Tune odcediš v posodo in na olju prepražiš čebulo, dodaš na večje kose narezane paradižnike, ki ga na hitro podušiš. Dodaš tuno z začimbami in odstaviš. V kislo smetano vmešaš jajce in vse skupaj v rahlo ohlajeno omako.

Sestavine na kupu.
Ko so testenine kuhane pričneš zlagati narastek. Gre po principu lazanje. Plast metuljčkov, preliješ z omako, potreseš s sirom in zakriješ s 3-4 rezinami pečnega pršuta. Končaš s testeninami, omako in sirom. Pečeš 20-25 min na 180°C oz dokler se sir lepo ne zapeče. Za lepši zgled in okus po vrhu razdrobi timijan ali majaron. Uporabi tisto začimbo, ki si jo dal v omako da ne bo kaosa okusov.

Ponudiš s solato. Dober pa je tako topel kot hladen, tako da ga lahko pripraviš za naslednji dan.
En del ga že manjka, ker je bila lakota prehuda :).
Toliko za danes, pa dober tek. Vsekakor je zaželeno, da javite kako vam je všeč, če katera testira recept.

pa pa

4 komentarji:

  1. Mmm tole izgleda slastno! Nominirala sem te za liebster award nagradico na mojem blogu http://my-favouriteday.blogspot.com/2014/01/liebster-award.html :)! Lep dan, Klara

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmm, mi že kruli v želodcu.
    Pokukaj tudi k meni.

    lp.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dober tek tudi vam. Imam podoben recept in lahko rečem samo NJAMI ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Javim, ko bom testirala. Sliši se slastno in tako je tudi videti :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).