sobota, 28. december 2013

Voščilo

Drage moje bralke in bralci!
Konec leta se nezadržno približuje in počasi je čas za mojo zadnjo objavo letos - voščilo vsem Vam. Z dragim sva v nizkem startu proti obali in ker bom brez interenta čez praznike, se spodobi, da se od vas poslovim.

Za domača darilca sem pripravila tagce z voščilom, ki pa naj velja tudi za vse vas. Narejeni so v stilu enega izmed starih izzivov na blogu "Less in More" z naslovom Colour Challange - a tuch of Red iz 9. tedna. Ker želijo v izzivu 151 tedna videti katerekoli ideje iz starih izzivov jih prijavljam tudi sem.

Takole pa jih zgleda nekaj izmed njih. Štampiljki z napisom Želim Ti... in srečno sta kupljenu pri Ustvarjalnem dotiku, snežinka pa je darilo tgovinice Mavelu.com, ker sem sodelovala na baby SWAP-u.


Tole je za letos od mene za tebe vse! Hvala vam za vse komentarje, dobre ideje, lepe misli.... Uživajte v krogu najdražjih in se beremo prihodnje leto.

Pa pa :)

5 komentarjev:

Renata pravi ...

Hvala za voščilo! Enako želim tudi tebi in tvojim najdražjim.
Preproste a lepe tagce si naredila.
Lp, Renata

oldpunca pravi ...

Hvala za voščilo! Tebi in tvojim najdražjim želim vse lepo v novem letu ! Uživajta na obali :-)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Od tebe za mene voščilo-
najlepša hvala
prijetne dni in lep vstop v leto 2014
tebi in tebi dragim želim
lp Tamara

MOJCA pravi ...

Hvala za želje. Tudi tebi in vsem tvojim želim vse dobro v letu 2014. Srečno.

Chrissie pravi ...

I'm sorry I'm so ridiculously late in visiting your card for our Christmas challenge!
These are great!
Thanks so much
Chrissie
"Less is More"