ponedeljek, 2. december 2013

Pink & brown

En dober večer spet od mene :). Lovim zadnje trenutke za izziv na Everybody Art Challenge blogu, kar mi ni ravno podobno.

Rožnata in rjava sta dve barvi, za kateri moram priznati, da jih uporabim v skrajni sili. Imam namreč alergijo na roza barvo, sploh če jo vidim na... zamenjajmo temo, ker ni v kontekstu. 

Tole je moj medvedek v stilu naslova mojega bloga oz. 4me2you, ki ga prijavljam na izziv EAC #255 pink & brown.

Ne vem zakaj je tako težko ujeti pravo barvo traku - ni ravno pravi odtenek pinki barve, vendar to je najboljša slika, ki je uspela pod tako in drugačno lučko, s flešom...Tokrat se je s fotoaparatom trudil moj A..



Pa-pa do naslednjič :).

1 komentar:

oldpunca pravi ...

Pink barva se res ne razume s flešom :-) Voščilnica je zelo lepa, enostavna, trakec in gumbek pa jo prijetno poživita.