ponedeljek, 16. december 2013

Maska voščilnice

En lep sončen pozdravček iz mrzle Notranjske :). Bližajo se počitnice, mularija v šoli že spušča živčke na pašo - vsaj tisti bolj pridne sorte, starši komaj čakate zasluženi pred praznični dopust... V kolikor še niste naredili letošnjih voščilnic je tale objava kot nalašč za vas in zaposlitev majhnih rokic.

Ustvarjalke in ustvarjalci imamo doma na kupe papirja, šablon, trakov, barv.... Tukaj je enostavna ideja kako porabiti večje ostanke, da se naredi šablone ali pa se jih uporabi za šablone.

Vse izdelke smo delali skupaj z mojo gasilsko mularijo. Osnovna ideja je moja, realizacija njihova. Prestavljam pa vam moje testne voščilnice, ker trenutno njihovih ne najdem v poplavi slik iz delavnic.

Tele so narejene iz napihljivih barv in filca, seveda pa so osnove za razrez pozitivi in negativi starih mask. To je osnovna ideja, otroci pa ji potem dodajo svoj pečat.


Tele so narejene s pomočjo različnih sprejev, prav tako pozitivov in negativov različnih mask, zloženih v enotno. Mularija pa je čarala po svoje.

Na Mavelu.com hoče Marina za 12. dan adventnega koledarja videti doma narejene maske, zato prijavljam tele voščilnice.

Pa-pa do prihodnjič.



1 komentar:

  1. Super znaš motivirati mladino! Všeč so mi tvoje predloge. Verjamem, da so mulčki uživali pri izdelovanju :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).