nedelja, 8. december 2013

Kvačkanje

Tokrat vam bom predstavila kvačkan prt, kot darilo za rojstni dan. Ne, se ni za bati da sem ga naredila jaz - za to realizacijo se je potrudila moja mama. Hvala mami :).

So pa zavijanje, kartica in obljubljen domač adventni venček delo izpod mojih rok.

Najprej vam pokažem tagec oz. kartico. Narejena je po navodilih adventnega koledarja na Mavelu.com, tako da jo prijavljam na 5. dan. Ker pa so snežinke obvezna zadeva v zimskih dneh ga pokažem tudi na EAC št. 256 z naslovom winter. Je pa popolnoma enostaven, da ne zasenči darila.


Sedaj bomo pokukali k adventni dekoraciji - čeprav je tokrat okrogla in bi lahko bila venček :). Steklena posoda ima po obodu zvite vrbove veje, za podlago modre steklene solzice in rumene svečke. Slikana pa je na dotičnem prtu. Saj bi vam prej pokazala pa je šlo darilo šele danes v roke prejemnice, zato tudi gori šele prva svečka.


In še celoten prt. Mati ga je delala nekje od septembra ob večerih oz. ko ji je uspelo. Dolžina je cca 120 cm in širina cca 50 cm. Modra barva je zaradi modrih stolov, ki so komplet stekleni mizi za kamor je prt planiran.



To bo to do prihodnjič.

2 komentarja:

  1. Vse pohvale tvoji mami! Krasen prt. Tudi vse ostalo, kar si naredila ti, je zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo darilo sta pripravili!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).