sobota, 7. december 2013

Adventni koledar - Mavelu.com

Tokrat vam predstavljam eno luškano zadevico spletne trgovine Mavelu.com -  adventni koledar. Marina z ekipo vsak dan odpre nov okenček, za njim pa se skrivajo taka in drugačna presenečenja. Ker je prosila, da delimo na svojih blogih, tole pravkar delam :).

 

Odločila sem se za sodelovanje na drugem dnevu, ko recikliramo že uporabljen material oz. uporabljamo ostanke. Trenutno sem še v klekljanju in zavijam naročene uhančke. Ideja je bila kot nalašč, za to. Saj ne da so uhančki iz že uporabljenega materiala - to pač ne gre, moraš pa jih nekam vpeti in to je to. Osnova pa bo dana v prozorne vrečkice z zip patentom.

Očitno sem bila fino fajn pridna, saj mi je Miklavž prinesel grelno napravo oz. podgano za vroči embossing, ki sem jo morala takoj preizkusiti :).

Predstavljam vam tri ideje: dve sta bolj sproščeni ena pa elegantna, tako kot so bolj svečani tudi uhančki.

Uporabljeno Miklavževo darilo za ozadje :).

Zvezdice za praznike.

Meni najljubši uhančki.

Še trojček.

Sedaj sem še 1x prebrala navodila in nisem ravno sigurna ali imam en teden časa za objavo ali moram vsak dan sproti objavljati. No ja, nič hudega če ne uspe - je bilo pa vsaj prijetno s koristnim :).

Uživajte v tem mrzlem, sončnem dopoldnevu še naprej in pa-pa do naslednjič.

1 komentar:

  1. O, kako lepi uhančki! Super zgleda tudi podlaga, na katero si jih obesila. Mislim, da bi se težko odločila, kateri parček mi je najbolj všeč :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).